söndag 16 januari 2011

god ny januari!



Bild från min monter på Formex januari 2010. Nu är det snart dags igen!


Ledsen för det långa uppehållet här på bloggen! Har haft fullt upp med julhandel, inventering, lite ledigt, bloggande på Upplev Norrköping, valberedningsarbete för Gamla stan-föreningen och framförallt förberedelser inför de mässor som jag ska ställa ut på under vintern. Nya produkter att rita, produktprover att beställa och fota, prislistor att skriva, smycken att tillverka, utskick och inbjudningar att skicka, information att sprida... Nu är det bara dagar kvar till det första kraftprovet, FORMEX-mässan där jag ställer ut på avdelningen Young Designers. Sitter nu och försöker tänka ut vad som är kvar att förbereda förutom fixa monterinredning (mån, check), skriva ut produktblad och prislistor (mån-tis, check), tillverka några smyckesdubbletter som jag kan ha på mig i montern (tis, check), skriva och skicka ut pressinfo (tis, check) - och är det nåt mer måntro...? Säkert, hoppas bara jag kommer på det innan bilen går mot Älvsjö på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar