torsdag 10 mars 2011

pressfotande


Igår fotade Anna Z Jennefors , za.form, och jag pressbilder inför en utställning vi kommer att ha på hotell Scandic Malmen i Stockholm i april. Eftersom vi inte fick ihop tiden till att fota utanför mina öppettider fick vi göra vad vi kunde av en hörna på kontoret. Och vi gjorde det riktigt bra tycker jag! Fin mix av våra grejer: silvrig lurex-rya, retro-chica kuddar, za-bordet Lillebror i ny lila färgskala, lite trasselrutiga nyheter och lite smycken.

Till utställningen som visas i ett skyltfönster hos Scandic Malmen, ut mot Götgatan på Söder, kommer vi att bygga upp en hel liten minilägenhet på 2 rum och kök. Vi kallar det "welcome to our space" och vi bjuder på både living, eating och loving i kompaktformat. Vernissage tisdag 5/4, självklart får du veta mer senare - nu ett litet bildsmakprov från vår fotosession.

3 kommentarer:

  1. Fantastisk butik med underbara skapelser!
    / J H

    SvaraRadera
  2. Du har en utmaning att hämta hos mig!
    http://ullevidsdal.blogspot.com/2011/03/utmaning-8-saker-om-mig-sjalv.html

    Kram Helene

    SvaraRadera