lördag 29 maj 2010

det blev lite blött...




Vinnarstolen - CHAIR LOVE Drottningholm med kungliga mynt som "marktäckare".




2:an - CHAIR LOVE Ockelbo med Ebbas samling av hjärtformade stenar från svenska stränder.
Victorias krona - nu lite blöt...
...på Färgargårdens Trädgårdsdag och jag tvingades avbryta min medverkan efter knappt halva tiden. Det finns en gräns i hur mycket man kan utsätta sina produkter (och sig själv föralldel) för och den gränsen gick vid tredje skyfallet. Då var det bara att packa ihop och åka hem för min del. Men de blomstrande stolarna stod ståiskt kvar hela dagen och tävlade med andra bröllopsinspirerade blomsterdekorationer om publikens gunst. Tyvärr var det inte så många som lämnat in alster så jag ska väl inte skryta alltför hårt med min seger men kul var det att mina stolar kammade hem både första och andra pris. Så nu har jag vunnit några fina trädgårdsböcker - och ett ex av brickan som jag själv designat :) Hur kul som helst eftersom upplagan är liten och exklusiv och den tagits fram enkom för stadsträdgårdsmästarkontoret och inte för mitt eget behov. Så nu har jag en till det egna produktarkivet också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar