fredag 15 oktober 2010

å hej å hå så gick en vecka till...


...och inte hann jag blogga på hela veckan. Trist men tiden har inte räckt till helt enkelt. Har letat diverse material till ett uppdrag, fixat tapetbeställning och lite annat jox till samma kund, nästa vecka blir det lamptillverkning i superfart till kundens fina kontor som snart är färdigombyggt. Diverse utskick åt höger (återförsäljare) och vänster (möjliga företagskunder) har det blivit, några möten och planering inför en kundkväll här i kvarteret (26/10, mer info kommer!). Ja förutom att jag faktiskt var ledig i måndags. Tänkte tom med vara ledig nu på måndag också, så vi får väl se hur det blir med blogginlägg under nästa vecka :) Och eftersom det handlat en del om jul för mig den här veckan med beställning av snöflingemönstrade disktrasor så lämnar jag er med en julig bild den här oktoberfredagen. Trevlig helg!

PS Bloggat har jag i och för sig gjort den här veckan, men på Upplev Norrköping, klicka här och läs om Norrköpings smaker :) DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar