fredag 8 oktober 2010

uj vilken inspirerande vecka!




Har haft en riktigt rolig och inspirerande vecka med många sköna möten, besök hos leverantörer/tillverkare, massor av jobb och massor av idéer! Prat om Gamla stans framtid har blandats med tryckmöjligheter i storformat (gigantprint), med lampskärmsstommar (lampmakaren), med möjliga inredningsuppdrag, med frukost med möjliga företagskunder, med julmönsterritande och ska nu avslutas med utskick till återförsäljarna om julens produkter. Hos Gigantprint som ska hjälpa mig med stora väggbilder till en kontorsinredning hos en kund såddes frön till idéer när jag fick se vilka material som är möjliga att trycka bilder på. Plåt, plexi, textilier, trä... Hos Lampmakaren hittade jag stommen till en ny lampprodukt som ska finnas i sortimentet till vintern/våren tänkte jag. Och några fina stjärnor till advent... Så himla blandat, så himla kul och så himla inspirerande. Jag vill göra mer. Av allt. Nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar