tisdag 7 december 2010

hittar du hit och dit?




Ja jag vet att jag tjatar men det är himla kul med juliga skyltningar tycker jag, ja alla typer av temaskyltningar för den delen, men just nu ligger ju julen närmast tillhands liksom. Igår tog jag kameran och gick en sväng här i kvarteren och fotade detaljer från skyltfönstren. Nu tänkte jag testa er och se om ni kan gissa vilka butiker fönstren hör till - en liten tävling i tävlingen så att säga! Kanske måste du ta en tur i Gamla stan för att leta rätt, ja det måste du ju ändå tycker jag - för att rösta på din favorit i den stora julskyltningstävlingen. Men först ett litet test: i vilka butiker hör ihop med skyltningarna på bilderna ovan? Försten som svarar rätt i en kommentar vinner en påse skumtomtar :)

PS Vill du ha lite hjälp på traven så kan du titta här, bilderna ovan hör hemma i någon av butikerna som finns listade där. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar