fredag 30 juli 2010

sitter här och längtar







Igår gick min son 17 km i Härjedalsfjällen med sin mormor. Rekord-bra för en 9-åring. Och jag bara längtar tillbaka, hela familjen var ju där förra veckan på semester. Just såna här dagar är det inte jättefantstiskt att driva butik, lite låst blir man allt. På det stora hela är det helt ok och ofta riktigt riktigt roligt, men idag sitter jag bara här och längtar bort. Ska fixa höstens prislista och förbereda utskick om höstens nyheter till mina återförsäljare idag. Ja och så tillverka lite ringar. Alldeles straxt alltså. Ska bara kolla lite fjällbilder först. Och längta lite till.

2 kommentarer:

  1. Förstår att du längtar!
    (Som jag längtar till vi kan flytta ut till huset.)
    Jag är ursprungligen från Hälsingland och tillbringade många lov i Härjedalen som barn.
    Kan fortfarande komma ihåg vidderna!

    Kram Helene

    SvaraRadera
  2. ja det är fantastiskt med milsvida utsikter i grönt, lika fint som hav mot horisonten. Förstår att du vill in i huset!

    kram
    erika

    SvaraRadera