lördag 3 juli 2010

trassel sommar



Jag är ju ingen pärl-junkie, gillar bäst när idén med smycket inte överskuggas av flådiga överarbetade pärlor, men så ibland stöter jag på några mer blingiga saker som talar till mitt hjärta. Det gjorde jag häromdagen hos en av leverantörerna, stora pärlor i klara somriga färger med splashigt trasselliknande mönster på. Och då var det ju bara att slå till och hitta på något kul med dem. Det blev TRASSEL SOMMAR - armband och halsband med pärlorna i kombination med mina trasselbollar. Visst ser det ut som godis! Min favorit är den gula (ursnyggt ihop med svart-vit outfit) men helst vill jag ha alla färgerna i en tjock radda på armen :) Du hittar dom här och på Hospitalsgatan 6a förstås.

1 kommentar:

  1. Gillar också det gula.
    Gult är verkligen så snyggt till svart och vitt.

    Kram Helene

    SvaraRadera