måndag 28 juni 2010

färg eller inte färg, det är frågan

Detaljbilder från ritningar för höstens smyckesbricka. Färg eller inte?

Ja, dagens fråga rör också höstens kollektion. Jag funderar på att göra en liten bricka tänkt för nycklar och smycken, ett sånt där bra-att-ha-fat som behövs både här och där i ett hem. Men jag vet inte om jag ska hålla mig strikt till min svart-vita diet eller om jag ska slänga in lite färg. Och i så fall vilken färg. Hmmm. Är inne på petrol eller lila (eller möjligen någon grön nyans eftersom jag älskar grönt). Vad tycker du?

2 kommentarer:

  1. Själv är jag mycket för svart/vitt.
    Dottern gillar lila och jag gillar petrol.
    Kör på med allt tycker jag, så passar det alla.

    Kram Helene

    PS. Välkommen in, http://langborgsullevidal.blogspot.com
    och titta på vårt hus, det börjar växa fram nu.
    Känns riktigt bra nu!
    DS.

    SvaraRadera
  2. Tack för feedback Helene! Jag får se hur jag gör, hade ju egentligen bestämt mig för att köra svart-vitt i höst så det kanske blir så...men det är ju kul med färg också...:)

    huset ser jättefint ut! spännande!
    kram
    erika

    SvaraRadera