torsdag 24 juni 2010

smakråd tack!

Ja nu har bröllopsyrseln så sakta börjat gå över och det har (äntligen:) blivit tid för lite annat, som att blogga till exempel. Och att göra mönsterförslag till produkterna för Visualiseringscentret Cs butik. Idag blev det klappat och klart så nu ska jag se om det går att få några produkter tillverkade såhär i sommartider. Inte världens bästa timing men vad gör man. Med alla sjyssta leverantörer jag har så ska det nog gå att få fram några grejer innan maskiner och människor går på semester. Återkommer med bilder på mönster och produkter. Den som lever får C, *haha*.

Nu till dagens uppgift för er: jag har tagit fram prover på några nya disktrasor för hösten och även provtryck av ny färg (eller ja, är svart en färg egentligen?) på befintliga mönster. Nu undrar jag - vill man ha en svart dalahäst och ett svart kurbitsmönster? Eller ska det fortsätta att vara rött och blått som idag, lite mer traditionellt Dalarna liksom? Eller kanske svart istället för den blå varianten? Vad säger ni - hiss eller diss för svart folklore?
Kanske nyheter hösten - vad tycker du?
Traditionella färger på traditionellt mönster - bra eller?

1 kommentar:

  1. HISS för svart!

    Blir ngt helt annat, till det bättre, tycker jag!

    SvaraRadera