fredag 4 juni 2010

jag säger som gert...


Vykort tema skärgård.


Vykort tema Göta kanal.


Vykort tema Gamla Linköping.


Vykort tema medeltid.


Vykort tema Kolmårdens djurpark.



Musmatta. (OBS! Ojämnheterna o fläckarna runt kanterna beror bara på min slarviga friläggning av bilden, musmattan är jämn och fin på riktigt :)

...fylking: ÄNTLIGEN! Idag har jag efter en del produktionstrassel kunnat leverera de sista av specialprodukterna till Östsvenska Turistrådet. De som jag skrivit om både nu , och här. Så nu tänkte jag att ni ska få se hela slutresultatet - vykort och musmatta Östergötland. Kan du hitta vilka symboler som matchar vilken kommun? Ledtrådar: i Östergötland finns 13 kommuner. Vissa kommuner har fått flera symboler. Några symboler är lite mer allmäna.


Vykorten finns att köpa i Gamla Linköping samt hos mig i butiken. Östsvenska Turistrådet använder både vykort och musmatta för hälsningar och småpresenter i representationssammanhang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar