måndag 7 december 2009

frustrerad


Att hitta rätt material, teknik och leverantör för de produkter man vill göra är riktigt svårt ibland. Och att få till det till rätt pris dessutom, speciellt som jag vill hålla mig inom Sverige med tillverkningen. Sjysst, nära och gärna miljösnällt, så vill jag ju ha det. Just nu har jag hittat teknik och leverantörer för ett par nya träskor jag vill göra men materialet vill inte riktigt gifta sig med tekniken. Alltså: frustrerad. Men det är ju bara att testa fler material, något ska väl kunna funka! Om jag får till det kan jag lova något helt nytt i träskoväg till våren :) Tillsvidare får ni hålla tillgodo med bilder på några av mina favoriter i träskosvängen!



5 kommentarer:

  1. Vad kul att du börjat blogga, alltid intressant att vet hur tankarna går hos en formgivare. Gillar dojjorna!

    SvaraRadera
  2. Gud så roligt! Välkommen till bloggvärlden!

    Mvh

    Karin

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att du börjat blogga! Kul! Ska givetvis följa dig. /Emmy

    SvaraRadera
  4. Tack allihop för ett varmt välkomnande! hälsningar Erika

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du har börjat blogga!
    Kram Sandra

    SvaraRadera