onsdag 20 januari 2010

kom an bara!


Rent och fint i min monter...


...men så här såg det ut i en av grannmontrarna i eftermiddags.

Kändes skönt att både hinna titta runt lite på mässan (ja Formex alltså) idag OCH gå därifrån i god tid - jag lovar att många kommer att bli kvar till SENT ikväll och fixa färdigt i montrarna. Det mesta ser dock fint ut - mycket vårfräscha färger är det. Hann ta några bilder på min monter och på några detaljer jag fastnade för hos andra innan kamerabatterierna la av. Tittade runt tillsammans med Norrköpings-kollegan Anna Z. Jennefors, za.form, som var uppe och lämnade bord och matta till Jan Rundgrens stora ateljéliknande inspirationsutställning i entrén. Anna har tagit fram ett sprillans nytt bord, eller ja modellen är densamma som hennes tidigare soffbord, men färgsättningen är alldeles ny. Vitt med en cirkelrund platta i svart griffeltavlefärg. Superkul idé - skriv ett meddelande till dina gäster kanske? Ja nu är det bara att fortsätta vika give away-kort - i övrigt känner jag mig helt redo för imorgon. Alla produkter är på plats och gräsmattan är dammsugen - kom an bara alla butiker, stylister och journalister! Vi ses imorrn.

Rolig exponeringslösning hos Rosenthal.

Fantastisk - trasslig! - klädhängare från Godspeed.

Vårkänsla serveras på borden inför pressfrukosten imorgon iscensatt av Rune Kalf-Hansen.

Kreativ ateljé av Jan Rundgren i entréhallen.

za.forms sprillans nya bord i vitt+griffeltavlefärg (ryamattan kommer också från za.form).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar