torsdag 28 januari 2010

packning pågår

Sitter knappt vid en dator nu om dagarna, det är fullt upp med att förbereda butiksflytten. De flesta möbler är nu färdigmålade och istället är det packning som pågår. Herregud vad grejer man får plats med i en lokal på över hundra kvadrat. En del utrensning gjorde jag redan i början av januari men det lär bli en hel del till som ska till returpunkten. Om någon i Norrköpingstrakten skulle vara intresserad av ett skrivbord, ett hyllsystem eller några plåthyllor är det bara att lägga ett bud - säljes billigt om du bara hämtar snabbt :) Ja så mycket formgivning handlar det inte om dessa dagar, mer funderingar på hur jag ska hinna med kontorarbetet samtidigt som flytten ska genomföras, och andra funderingar på hur man ska lösa vissa praktiska monteringsproblem i nya lokalen. Jag vill vara så förberedd det bara går inför tisdag då lasset går för sen är det bara tre dagar tills dess att butiken ska vara klar för öppning lördag 6/2. Så om någon har något bra tips på hur man lättast monterar en stol på väggen - ring mig på 070-6423028.

2 kommentarer:

  1. Hej Erika!
    Jag vill bara passa på att tacka för den snabba leveransen av de superfina trasseltrasorna :-) Här kan du se vad jag gjorde med en av dem:
    http://tomteboanna.blogg.se/2010/january/helgen-borjade-med-ett-sexpack.html

    Lycka till med butiksflytten! Kramar från Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna,

    vad roligt att få se var trasan hamnat! Och tack och välkommen till nya butiken.

    hälsningar
    Erika

    SvaraRadera