tisdag 12 januari 2010

dagens verk


Ring SCHACK svart - nyhet vår 2010

Halsband/armband SCHACK svart - nyhet vår 2010

Brosch SCHACK svart - nyhet vår 2010

2 ringar SCHACK svart resp vit - nyhet vår 2010

Flitiga läsare känner säkert igen de här spreten, både från tidigare inlägg på bloggen och från butik/webbutik som en av höstens smyckesnyheter. För våren har jag bestämt att den här serien ska bli svart och vit och döpas om till SCHACK. Namnbytet kommer sig dels av att det passar till det svart-vita och dels av lite andra nyheter som kommer till våren, ni skymtar en av prylarna under smyckena. Vad det är och hur det hänger ihop avslöjas här inom kort, så fort jag fått hem prover på alla delar. Jag längtar! Ska komma den här veckan, vilket är livsviktigt (ja inte hjärnkirurgi-viktigt, men designnyhets-viktigt - åtminstone för mig ;) eftersom allt ska med till Formex och säljas in till återförsäljare och press i nästa vecka. Men idag har det varit smyckestillverkardag, något som tyvärr är lite för sällsynt den här hektiska tiden. Så snart jag är på plats och igång i nya butiken/ateljén hoppas jag få mer tid till att fylla på smyckeshyllorna. Tills dess får du gärna fundera på om det någon sorts smycken/färger/modeller/material som du saknar och som jag borde tänka på. Tips och önskemål är alltid välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar