tisdag 5 januari 2010

15-5519 Turquoise


Formex-mässan som snart går av stapeln (21-24/1) upptar mycket av min tid och mina tankar just nu. Idag har jag skickat första pressutskicken och uppdaterat min presentation på Formex hemsida lite grann. Blev glad när jag läste om Pantones val av årets färg: turkos, vilket väl knappats undgått någon inredningsbloggare de senaste dagarna. Mitt tema för mässan är i och för sig grönt - för grönt trassel är skönt trassel tycker jag. Och om Pantone säger turkos säger jag turkos och lime och cerise och orange och grönt. Det blir trasor och handdukar och brickor och vykort i sköna våriga färger det. Några vykorts-hörn visade jag i ett inlägg för ett tag sedan, och även en liten suddig bild på några trasor men nu avslöjar jag ännu lite mer med bilden ovan. Ni behöver dock inte vara oroliga - jag har inte övergett svart-vitt grafiskt. Det kommer mer av den varan också var så säkra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar