tisdag 19 januari 2010

mattan är lagd


Ja så är jag på plats i Älvsjö, installerad på hotellet efter att ha lagt grunden i montern (ja, det mesta har väl maken gjort om jag ska vara helt ärlig, men jag har hejat på bra måste jag säga). Konstgräset är utlagt, en vägg är gräsgrön och grönt trassel pryder en annan. Jag tror det kan bli himla bra. I de flesta montrar är byggandet i full gång medan en del ståtar tomma tills det stora inflyttningskaoset kommer igång imorgon. Ikväll har jag lagt ut bilder på många av vårens produkter på hemsidan. (Obs att nyheterna inte finns i butik ännu, de kommer någongång i mars). Nu ska jag börja vika kort - min give away tillika visitkort som jag ska dela ut på mässan är ett dubbelt vykort. Dessa kort kommer ovikta från tryckeriet så det är bara att vika. 2000 stycken kan ta en stund men jag har ju imorgon på mig också. Då ska jag förövrigt fortsätta med finliret i montern och försöka tjuvkolla lite hos de andra utställarna eftersom jag kommer att ha svårt att hinna runt under mässdagarna. För övrigt är hotellrummet inrett i vitt och grönt. Snällt av dem att fixa till det så det passar mitt mässtema tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar